Vraag1:
WAAROM ZIT DE POORT (altijd) DICHT?
Antwoord:
Dit ter beveiliging van uw en onze spullen. Als er afspraken gemaakt zijn via https://www.caravanstallingoeffelt.nl/brengenenhalen1/ is de poort open op alle woensdagen tussen 18.30 uur en 19:30 uur en op alle zaterdagen tussen 10:00 en 14:00 uur. (Niet op nationale feestdagen!)
Vraag2:
KAN IK OOK 'BRENGEN OF HALEN' OP ANDERE DAGEN/TIJDEN?
Antwoord:
Ja dat kan!
- U ontvangt een 06 nummer van de poort, en ik programmeer uw 06-nummer in het systeem.
- U maakt een afspraak via 'brengen&halen en vult een datum in (wo/za) voorafgaand aan uw eigen te bepalen afhaal moment, ik zorg dan dat uw object klaar staat.
- Monteer een disselslot op alles wat een kogelkoppeling heeft en geef mij een sleutel.
- En alles wat geen kogelkoppeling heeft een set sleutels.
- Voor het brengen alles uiteraard in omgekeerde volgorde.
Voor deze zgn. 24/7 service berekenen wij slechts een toeslag van € 32,50 op het jaartarief.
Vraag3:
MAG IK EEN DISSELSLOT MONTEREN?
Antwoord:
Geen probleem. Wel even een (extra) sleutel bij mij inleveren. Ik kan het slot demonteren als ik ga rangeren. Daarna monteer ik het slot weer.
Vraag4:
IK HEB EEN AFSPRAAK GEMAAKT VIA DE WEBSITE, MAAR GEEN BEVESTIGING ONTVANGEN?
Antwoord:
Direct na het ‘versturen’ krijgt u een bevestiging op uw scherm, vervolgens krijgt u nogmaals een bevestiging gestuurd naar het e-mailadres dat u zelf hebt ingegeven. Als u deze bevestiging niet hebt ontvangen, dan hebt u waarschijnlijk
- een niet bestaand e-mailadres ingevuld,
- een wel bestaand e-mail adres maar niet die van uzelf
- uw computer heeft de bevestiging als ‘spam’ beoordeeld en zit mogelijk in uw spammap!
Note:
Als u na het invullen van de "captcha code" en verzenden hebt gedrukt en er verschijnt een bevestiging op uw scherm, dan is de afspraak gemaakt en opgeslagen in het systeem. Bij de uitvoering van de afspraken controleer ik en het systeem of e-mail adres correspondeerd met onze gegevens.
Bevestiging wordt ter bevestiging en controle AUTOMATISCH door het systeem verstuurd naar het door u ingevoerde e-mail adres.
Vraag5:
KAN IK BIJ U TERECHT VOOR ONDERHOUD?
Antwoord:
- Caravanstalling Oeffelt is een stalling, voor onderhoud verwijzen wij u naar de het vakbedrijf b.v.
> De Greeff Recreatie Grave
> Caravancentrum Albers Groesbeek
zie voor hun adres gegevens onze 'link' pagina! - LET OP In de wintermaanden hebben bovenstaande bedrijven aanbiedingen d.m.v. een gereduceerd tarief en/of gratis halen&brengen van en naar Oeffelt!
Vraag6:
U zit het met betalen?
Antwoord:
Bij 1e keer brengen ondertekenen we het contract waarin tevens een machtiging is opgenomen de kosten van de stalling worden dan automatisch van uw rekening geschreven.
Vraag7:
Hoe bewijs ik dat de schade in uw stalling is ontstaan?
Antwoord
Een goede tip is om steeds bij het halen&brengen een aantal foto's te maken van uw object. De foto's worden dan compleet met datum en tijd geregistreerd in uw mobiel.
Het rangeren gebeurd uitsluitend onder mijn toezicht. Het chauferen uitsluitend door mijzelf als beheerder met de grootste zorgvuldigheid.
Mocht er toch schade ontstaan in de stalling tijdens het rangeren dan zal ik u onmiddellijk informeren.
Vraag8:
Wat als er schade is ontstaan aan mijn object?
Antwoord
In eerste aanleg en volgens de voorwaarden zijn wij niet aansprakelijk voor schade.
Als de schade is ontstaan tijdens het rangeren door onzorgvuldigheid van mij (beheerder), dan neem ik onmiddellijk contact met u op.
Ik rangeer in uw opdracht, dan is de schade te claimen via uw verzekering.
In alle andere voorkomende gevallen neem ik de schade voor eigen rekening.
HEBT U EEN SUGGESTIE, VRAAG, OPMERKING, ENZ. ?
Antwoord:
Stuur uw suggestie, vraag, opmerking, enz. naar info@caravanstallingoeffelt.nl . Binnen enkele dagen zal ik uw bericht beantwoorden en wellicht opnemen in deze ‘veel gestelde vragenlijst’ opnemen.
Gegevens op deze pagina zijn altijd actueel.